Khamis, 23 April 2009

Kenapa Saya Pilih Bisnes yg Best Ini!

Anda pasti tertanya-tanya, kenapalah saya beria-ria nak kongsi dengan anda tentang bisnes yang saya join ini! Untuk makluman semua, saya pernah join mcm2 benda n bisnes yang sebegini! Dalam tempoh 10 tahun Quest saya untuk menambah pendapatan sampingan, saya pertama kali jumpa yang sebegini punyer Best Giler!
Sedikit maklumat tentang syarikat ini....
* Tahun ni masuk tahun ke-5 beroperasi. Pesatnya Syarikat ini berkembang seakan-akan sepesat Air-Asia mula berkembang 10 tahun yang lepas!
* Seramai 50 orang Jutawan telah dilahirkan dari program ini, (90%) adalah Jutawan Islam.....
* Setiap produknya berKualiti & memperolehi sijil perakuan HALAL
* Syarikat ini juga telah mendapat Pengiktirafan Anugerah Organisasi Mesra-Pengguna (User-friendly) daripada Persatuan Pengguna Islam Malaysia, PPIM
* Telah menerima pelbagai anugerah diperingkat Nasional & Antarabangsa
* Syarikat anak Malaysia dan kini telah mempunyai cawangan di 12 buah negara lain
* Syarikat juga baru saja membeli sebuah bangunan baru sebagai HQ di Jaya One, Seksyen 14, Petaling Jaya (tempat lepak student2 UM tuh..) bernilai RM40 Juta, dan berpindah pada 21 April 2009 lepas…
ini menunjukkan syarikat ini serius dalam perniagaan ini.....

* Dan pelbagai lagi Maklumat dapat anda perolehi sekiranya anda menghubungi saya secara terus ke e-mail saya di suhaimi7@gmail.com
Adalah lebih Baik anda mendapatkan maklumat sebenar tentang perniagaan ini dari SAYA SENDIRI.....kerana diluar anda mungkin mendengar pelbagai tanggapan negatif....
Hari ini saya buat bisness ini secara part time ....
Tapi saya harap ianya akan menjadi kerja full time saya....

"Allah tak kan ubah nasib diri kita kalau kita sendiri tidak berusaha utk berubah"
USAHA + DOA + TAWAKAL = KEJAYAAN (INSYA'ALLAH)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan