Isnin, 27 April 2009

Tuan Manah Mendedahkan Rahsia Jutawannya

Sudah 3 hari tak update kerana balik kg (no internet). try gak guna browser dalam hp tapi x berjaya login ke blogsite ni. Ape-apepun, seminar OEM telah dijalankan di Hotel Grnd City, Kuantan. Rata-ratanya mengeluh kerana hotel ini terperuk kat belakang deretan kedai. memang susah nak cari lokasinya. Tapi pada yang datang, berbaloi la kerrana ada update yang baru dari Tuan Manah. Antaranya ialah;
  1. Sistem dalam program ini adil kerana tiada pangkat. haa,, klu company lain derang sanggup abis belas-belas ribu gila nak beli pangkat, beli bintang dan memacam lagilah. Lagi tinggi pangkat, lagi besar kene maintain, personal sales la, group sales la, 4 kaki aktif lah, makin tinggi pangkat, makin kuat kene keje pulak. Adus, itu yang ijau muka orang bila bab2 dengar peluang niaga MLM nih. Semak kepala otak je nak maintain kaki n sales pulak. TAPI dalam program yang saya join ni. TIADA PANGKAT. Yang membezakan adalah jumlah pendapatan aje. Kalau korang dapat pendapatan lebih RM 100,000 sebulan. Cukup setahun jadi Milionaire Club lah. Itu aje. Tak perlu nak kejar pangkat untuk dapat lebih pendapatan, komisyen @ diskaun produk. Sama-sama adil, yang rajin dapat lebih, itu aje.
  2. Mulai 1 Mei 2009, operasi syarikat berjalan sepenuhnya di wisma baru di Jaya One (iaitu wisma 40 juta di PJ) dan bersempena itu, syarikat ini menawarkan Laptop sebagai pakej produk, iaitu laptop dengan kerjasama HP Computer, dengan skrin 12 inci dan padat dengan program2 virtual produk UI2U dan testimoni2 produk+jutawan serta video2 motivasi dan ceramah dari jutawan-jutawan M.E.C. Best wook, bawa laptop je untuk g closing orang nanti. Aku pun nak beli lah satu, buat tambah kedai nanti. hehe (Syarikat MLM yang pertama DALAM DUNIA menawarkan laptop sebagai produk tersendiri!)
  3. Tuan Manah mengambil masa 8 bulan untuk berfikir sebelum menyertai program ini. "ape kelas direct selling nih, tak mainlah aku!Bukan taste aku!"katanya pada rakan nye yang mengajaknya buat kali yang pertama. Jadi, rakannya itu kene reject oleh tuan manah sendiri tetapi dia tidak berputus asa untuk mengajak Manah dengan niat untuk membantunya bulan demi bulan hinggalah bulan ke-8 dengan menunjukkan Bonus statement harian dan bulanan.Namun rakannya itu yang pada hemat Tuan Manah, seorang yang agak gementar dan tergagap2 untuk buat Public speaking itu, telah berjaya membuka mata beliau apabila selepas 8 bulan, kawannya itu berjaya memiliki BMW baru. Dengan rasa terkejut dan bertekad dalam hati," kalau orang macam tuh pun boleh buat, aku yakin boleh buat lagi hebat dari dia!". Maka sejak detik itu, Tuan Manah telah berusaha untuk mengumpul modal untuk mnyertai program ini. Disebabkan tak berjaya meminjam dari kawan-kawan atau adik-beradiknya seramai 13 orang itu, beliau terpaksa meminjam dari Ceti. Walaupun meminjam dari ceti, tapi dengan niat yang baik dan usaha yang bersungguh serta rajin, beliau dapat melangsaikan hutang ceti RM2000 lebih itu dalam masa 4 hari sahaja.
  4. Begitulah tuan puan, detik yang pertama diharungi oleh seorang insan hebat dari Kuala Terengganu. Dalam masa 2 tahun sahaja, beliau telah dinobatkan sebagai Jutawan Pertama. Dan sehingga sekarang, networknya seramai 70,000 orang langsung berkembang dari Terengganu/Kelantan/Pahang/Johor ke Indonesia (Batam,Jakarta, Bandung dsb..) dan Qatar & Dubai. Semuanya dengan internet sahaja. Jadi kepada tuan-puan, dengan sistem yang Hebat dibekalkan Oleh Syarikat melalui program ini, Anda tunggu apa lagi? Bertindaklah & hubungi saya melalui emel di suhaimi7@gmail.com untuk saya membantu anda meningkatkan pendapatan bulanan dan taraf hidup sendiri dan keluarga, seterusnya melaksanakan fardu kifayah dengan membantu masyarakat secara ekonomi. Jika anda tak join PROGRAM INI, anda nak join program ape lagi? Dan jika anda tak mau join sekarang, bila lagi anda nak join program yang hebat ini?.....Anda mungkin boleh berkata "Saya Tak Mahu Kaya" TAPI saya akan review satu Buku Dari AA Gym yang menekankan tuntutan untuk setiap Muslim Berusaha untuk Harus Jadi Kaya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan