Jumaat, 24 April 2009

Majlis Solat Hajat&Doa Selamat CENTRE baru di Kuantan

Alhamdulillah, di era globalisasi & transformasi ini (sempena slogan AF7 & tayangan perdana Transformer 2 pada 28June 2009!hehe...) CENTRE baru telah siap sepenuhnya untuk digunakan. Dinaungi oleh Tuan Manaf dan dipengerusikan Che Nordin (Kota Bharu), Centre ini mempunyai dekorasi dalaman yang amat cantik, selesa dan diakui sebagai Centre yang termoden di Malaysia. Terdetik dalam hati saya, alangkah besarnya belanja yang dikeluarkan oleh orang-orang yang telah berjaya, khusus untuk meningkatkan impressi (first impression bak kata omputih) pertama di kalangan pendatang pendatang baru dan orang ramai. Centre ini dipecahkan kepada 2 ruang utama, lounge dan ruang seminar. Lounge ini dihiasi dengan set sofa, tv, kaunter, paparan deko dan kenyataan2 akhbar dan testimoni golongan yang telah berjaya.


Majlis doa selamat ini bermula jam 9 malam dengan Solat Isya berjemaah di ruang seminar. Ini disusuli dengan kata-kata aluan dari Tuan Manaf, dengan harapan agar Center ini menjadi pusat perkembangan yang baik untuk bisnes kita bersama-sama. Solat hajat dan bacaan Yassin diteruskan selepas itu agar pembukaan Center ini mendapat keberkatan daripada-Nya untuk kita memperoleh rezeki & manfaat dalam bidang ini. Akhir sekali sebelum bersurai, sesi jamuan diadakan di ruang lounge dengan lauk ayam sambal, kari serta sedikit kuih muih mengisi perut segenap hadirin.

Diharapkan dengan pembukaan Center ini bakal membuka mata banyak pihak yang sebenarnya Syarikat ini bersungguh-sungguh mahu maju dan mengembangkan bisnesnya. Bukan Cokia punye bisnes tau. Saya & kwn2 menjadi lebih teruja & bersemangat untuk meneruskan bisnes ini, walaupun pelbagai ranjau & pahit telah dilalui bersama. Ayuh, Go To The Next Level!

1 ulasan:

  1. try tengok http://telagaduit.freephpnuke.org/ sila bagi comment ---e-melkan saya untuk dapat administrator password..../tolong bagi ulasan ..

    BalasPadam